Digitální podpisy
Signi vám umožní digitalizovat celý proces podepisování smluv a dokumentů. Od návrhu po archivaci. Díky digitálnímu podpisu zkrátíte schvalovací proces ze dnů na minuty, zefektivníte interní oběh dokumentů a získáte čas pro to nejdůležitější: rozvoj firmy a péči o vaše zaměstnance. Signi umožňuje také hromadnou rozesílku dokumentů, která usnadňuje práci zejména s HR dokumenty. Růžová prohlášení vyřešíte v lednu na pár kliknutí.
Digitální podpis jednoduše právně správně
Víte, že 100 % firemních dokumentů můžete podepsat digitálně? Podpis Signi je zcela v souladu s českou a evropskou legislativou, zejména nařízením eIDAS. Nabízí tři úrovně elektronického podpisu: prostý, zaručený a kvalifikovaný. Aplikace dále umožňuje vzdálenou identifikaci prostřednictvím BankID.
Nejste v tom sami
Všichni klienti Signi procházejí onboardingem, během kterého spolu nastavíte veškeré procesy tak, abyste mohli pracovat co nejefektivněji. Doporučíme vám, jak využívat jednotlivé úrovně elektronického podpisu pro vaše dokumenty, aby vše bylo v souladu s platným právem.
Podpisem to nekončí
Podpisem práce s dokumenty nekončí. Se Signi můžete uložit všechny dokumenty v digitálním archivu, ve kterém hlídají a zaznamenávají veškeré přístupy k vašim dokumentům, pravidelně provádí obnovu časových razítek a skartaci v souladu s archivačními lhůtami.
Signi naplňuje svoji základní vizi: zbavit svět papírových dokumentů.
Od spuštění služby v roce 2019 bylo v Signi podepsáno více než 1 700 000 dokumentů. Digitální podpis od Signi využívá přes 1 200 organizací všech velikostí a oborů: mezi spokojené klienty patří Alza, Rohlík, Air Bank, DHL nebo Zásilkovna.
Webová aplikace Signi je vhodná pro všechny druhy firem: pro výrobní podniky, maloobchodní firmy, logistické firmy nebo rozsáhlé pobočkové sítě. Úspěšně ji využívají také nemocnice, neziskové organizace nebo školy.
Signi je první volbou firem pro digitální podepisování v ČR.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.