Ano, máte-li zájem o informace k řešení OKbase, využijte náš kontaktní formulář. Pokud nám však potřebujete zaslat přílohy, například k výběrovému řízení na dodavatele systému, pošlete je přímo spolu s poptávkou na okbase@oksystem.cz.
Dotazy na uživatelské přístupy, zapomenutá hesla nebo nastavení systému prosím směřujte na pověřené osoby vaší společnosti. Pověřené osoby mají e‑mailový a telefonický kontakt na podporu OKbase.
Na poptávky reagujeme okamžitým potvrzením do vašeho e‑mailu. Hned po přidělení poptávky vás budou kontaktovat telefonicky nebo e‑mailem naši obchodníci pro upřesnění informací a další kroky.
Cena řešení se odvíjí od rozsahu implementace a požadovaných doplňkových služeb. Tento rozsah proberete s naším obchodním zástupcem během prvního kontaktu.
Rozsah funkcí OKbase je velmi široký. Rádi vám představíme OKbase sami při krátké prezentaci a přístup do demo verze poskytneme jako další krok podle vašich požadavků.
OKbase umožňuje pokrýt i samostatné agendy Personalistiky, Docházky nebo Mezd, ale nejčastěji zákazníci využívají kombinace modulů, což přináší výhodu v ucelenosti řešení v jednom systému.
Naši zákazníci často říkají, že si vybrali OKbase kvůli unikátnímu rozsahu funkcionality v poměru k uživatelské přívětivosti. Podívejte se, jak nás hodnotí v referencích. I vám nabízíme kompletní služby, legislativní update a záruku stabilního dlouhodobého rozvoje systému v souladu s technologickými a digitálními trendy.
Zjednodušeně by se dalo říci, že každý si vyřídí sám, co potřebuje. Odkudkoliv, kdykoliv. OKbase šetří čas a prokazatelně zvyšuje komfort všech zaměstnanců. Mimo jiné tím, že kontroluje, počítá a spolehlivě hlídá to podstatné za vás.
OKbase je možné integrovat s celou řadou moderních partnerských řešení například pro správu zaměstnaneckých benefitů, přístupové systémy, zálohy výplat a další. Podívejte se na ty nejčastější.
OKbase dokážeme nastavit podle provozních podmínek a potřeb zákazníka. Zákazníci využívají společné části a funkcionality, které se liší nastavením a rolemi uživatelů.
Doporučujeme počítat se čtyřmi měsíci na analýzu, realizaci, ověření, podporu pro vás a předání do samostatného užívání. Doba implementace se může lišit podle specifik zákazníka.
Ano. Systém lze provozovat interně v organizaci nebo v cloudu formou poskytování software jako služby (SaaS). Pracovníci firmy, kteří využívají OKbase jako jeden ze svých hlavních pracovních nástrojů – typicky personalisté a mzdová účtárna – mají k dispozici instalaci tzv. bohatého klienta obsahujícího veškeré funkce pro správu a řízení jejich agend. Avšak oni i jakýkoliv uživatel mohou prostřednictvím tzv. webového klienta s OKbase pracovat odkudkoliv, prostřednictvím internetu či svého mobilu, a to bez potřeby instalace jakéhokoliv programového vybavení. Webový klient je plně responsivní. Oba zmíněné režimy – bohatý i webový klient – jsou součástí standardní dodávky řešení. Zákazník určuje pomocí nastavení rolí, kolik toho zaměstnanci ve svých zařízeních vidí a jaké změny mohou dělat. Pro účely záznamů docházky nebo plánování a burzu směn existují dále samostatné mobilní aplikace OKbase.
I menší firmy s nižšími desítkami zaměstnanců mohou rychle vyrůst a chtějí od začátku systém, který už nebudou později měnit. Neváhejte nás kontaktovat a najdeme společně to nejlepší řešení.
Aktuálně plně garantujeme českou legislativu pro 100 % funkcionalit. V omezené míře lze využít personální a docházkový systém OKbase i pro zahraniční pobočky. Rádi s vámi projednáme tyto potřeby a navrhneme řešení.
Samozřejmě, ve webové samoobsluze OKbase je možné nastavit barevné schéma i vaše firemní logo.
Pokud neznáte své přihlašovací údaje nebo máte jiný problém s aplikací, kontaktujte prosím odpovědnou osobu ve své společnosti/instituci – tj. personální oddělení, mzdové účetní či IT administrátora. V případě složitějšího požadavku osloví naši podporu tyto tzv. pověřené osoby.
Kontaktujte prosím své personální nebo mzdové oddělení.
Kontaktujte naši technickou podporu neboli Hotline – nejlépe e‑mailem. Pokud se jedná o problém nebo chybu OKbase, služba je poskytovaná zdarma. Oceníme, když nám v případě hlášení chyb rovnou zašlete e‑mailem snímek chybové hlášky a připojíte svůj komentář. Výrazně to urychlí řešení vašeho problému. V případě jiných dotazů a časově náročnější konzultace může být služba technické podpory zpoplatněna dle uzavřené smlouvy.
Kontakty na Hotline OKbase jsou:
E‑mail: hotline.okbase@oksystem.cz
Tel: +420 236 072 290
Tel: +420 236 072 310 (pouze mzdový modul)
Standardní provozní doba Hotline OKbase: Po – Pá 8.00 – 16.00 h (v době uzávěrek i déle – dle uzavřené smlouvy)
Ano, tuto komplexní údržbu pro vás můžeme zajistit.
Novou verzi budete mít vždy po jejím vydání spolu s dokumentací připravenou ke stažení v klientské zóně OKbase. Upozorníme vás na ni e‑mailem.
Nabízíme dedikovanou kontaktní osobu servisního manažera, zprávy o provozu, reporty požadavků a pravidelné schůzky k vyhodnocení provozu.
Odpovědná kontaktní osoba nebo jednatel potvrdí aktuální kontakt nebo seznam předáním obchodníkovi či Hotline.
Ano, tuto službu nad rámec rozsahu obvyklé podpory zajišťujeme, především v době uzavírání docházky a mzdových závěrek. Rozsah a úroveň podpory pro konkrétního zákazníka se řídí podmínkami ukotvenými ve smlouvě o poskytování podpory, která je součástí standardního balíčku dokumentace k dodanému řešení.
Nejdůležitějším zdrojem informací jsou e‑maily zasílané z naší Hotline. Další informace a novinky pravidelně publikujeme v klientské zóně, na LinkedIn skupině, v aktualitách zde na webu nebo při akcích pro zákazníky jako je OKbase Day nebo semináře. Věříme, že najdete zdroj, který vám vyhovuje – celý přehled možností je zde.
Napište na okbase@oksystem.cz a požádejte o přidání svého kontaktu do databáze. Newslettery posíláme přibližně 1x měsíčně a obsahují aktuality a pozvánky na školení či akce. Pokud vám nebudou připadat informace přínosné, odhlásíte se jedním kliknutím přímo z e‑mailu.
Klientská sekce je určena zejména pro administrátory a správce systému ve vaší společnosti. Obsahuje zejména technickou dokumentaci a aktualizace ke stažení. O další přístup požádejte e‑mailem přes naši Hotline nebo vyplněním nové Registrace na přístupové stránce.
Kontaktujte obchodní oddělení OKbase. Můžete využít poptávkový formulář ZDE.
Podporujeme přechod z instalačního programu OKmzdy na pokročilé řešení OKbase. Kontaktujte nás přes formulář. Rádi vám navrhneme další postup.
Paperless zpracování těchto dokumentů probíhá v nadstavbovém submodulu Dokumenty mzdové účtárny. Mají jej k dispozici všichni zákazníci našeho mzdového outsourcingu a další zákazníci, kteří si o něj zažádali. Kontaktujte prosím naše obchodní oddělení pro naplánování termínu implementace nového submodulu a související zaškolení.
Funkcí nebo rolí je velké množství. Kontaktujte prosím nejprve ve své společnosti administrátora, který nastavuje role nebo spravuje vaše licence. Je opravdu možné, že některé funkce/role nemáte zapnuté a stačí je zpřístupnit. Pokud ne, vyřešíme váš požadavek na obchodním oddělení nebo Hotline, abyste mohli brzy pro svou práci využívat všechny vám dostupné funkce.
Přehled termínů nejbližších vypsaných školení najdete na www.okskoleni.cz. Zde rovnou můžete školení i zarezervovat a objednat. Pokud je do příštího termínu daleko nebo není vypsaný, napište prosím na skoleni@oksystem.cz, zkusíme najít vhodné řešení.
Naši personální a mzdoví konzultanti, analytici i pracovníci Hotline jsou velmi zkušení. Ve mzdovém outsourcingu navíc počítáme výplaty pro desetitisíce zaměstnanců našich zákazníků, jistě proto najdeme řešení i vašeho problému. V neposlední řadě úzce spolupracujeme s odborníky na daně a pracovněprávní problematiku. Kontaktujte naši Hotline a ta vás dále nasměruje.
Pro mzdové účetní každoročně pořádáme lednový seminář s aktualitami pro plátce daně z příjmu fyzických osob a dále mimořádné semináře týkající se konkrétních oblastí – v minulosti například eNeschopenka nebo zaměstnávání cizinců. Novinky také shrnujeme na našem OKbase Day. O všech našich akcích informujeme s předstihem prostřednictvím rozesílaného e‑mailového newsletteru a dále na OKbase informačních kanálech (webové aktuality, LinkedIn skupina)
Většina školení trvá půl nebo jeden den. Školí přímo konzultanti, kteří jinak provádí implementace u zákazníků, proto umí poradit se všemi situacemi, které obvykle řešíte. Navíc přizpůsobí výklad podle modulů, které u vás využíváte a přinesou další doporučení díky zkušenostem ze stejného segmentu trhu.
Cenu najdete u jednotlivých kurzů a termínů na webu www.okskoleni.cz. V ceně kurzu je vlastní školení, materiály ke kurzu, certifikát o absolvování a obědy a občerstvení.
Otevřené kurzy školíme ve vlastním školicím centru v pražské centrále OKsystemu na Pankráci. Ke každému z našich školení je možné se připojit i online. Dále je pro větší počet účastníků možné domluvit i mimořádný termín školení u vás ve firmě nebo na našich pobočkách v Brně či Ostravě.
Cena je odvislá od počtu zpracovávaných osobních čísel a rozsahu dalších úkonů, například exekucí, přihlašování zaměstnanců apod.
Ano, tuto službu také nabízíme.
Služba zahrnuje celkové zpracování vaší mzdové agendy v řešení OKbase včetně kompletních výstupů a sestav. Převezmeme za vás odpovědnost za správnost mezd dle aktuálně platných daňových a pracovněprávních předpisů i veškerou komunikaci s úřady. Navíc, při přechodu na náš outsourcing mezd získáte zároveň i profesionální řešení docházkového a personálního systému OKbase spolu s webovou aplikací pro elektronické zasílání a potvrzování všech daňových a mzdových dokumentů. Vše podrobně rozepisujeme zde, v případě dotazů nebo zájmu nás prosím kontaktujte přes kontaktní formulář.
Ano, mzdové složky k nám lze zadávat i hromadně. Dokážeme zpracovat výstupy z vašeho docházkového systému i soubory s připravenými odměnami nebo srážkami.
Zpracujeme pro vás libovolné množství mzdových složek, počet personálních čísel není omezen. V případě, že zaměstnanec nemá přístup k internetu, zajistíme zaslání výplatních pásek a dalších dokumentů poštou.
Samozřejmě ano. Aktualizace garantujeme. Systém je vždy připraven podle platných daňových a pracovněprávních předpisů. Na základě podrobnější analýzy vám připravíme každý měsíc soubor, který jen vložíte do svého finančního účetnictví.
Ano, je to možné. Pokud si objednáte naši službu Pronájem bankovního účtu, tak před výplatním termínem jen poukážete na tento účet celkovou částku a my už se postaráme o rozeslání výplat jednotlivým zaměstnancům.
Vývojový tým OKbase má přes 70 specialistů. Programátory, testery, odborníky na technickou podporu i UX. Spolupracuje s dalšími týmy v OKsystemu, jako jsou analytici, konzultanti, právníci a další. Tým je hodně stabilní, ale občas přibíráme. Dejte nám o sobě vědět. Výpis aktuálních pozic pro Prahu/Brno/Ostravu najdete tady.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.