Co se skrývá za řádky kódu? Na virtuální prohlídku naší práce vás zveme v klipu, který vznikl u příležitosti 30. výročí firmy:
Vedle OKbase jsme známí svým školicím centrem pro IT profesionály a vývojem rozsáhlých řešení pro státní správu. Mezi další naše vlastní oceňované produkty patří aplikace pro šifrovanou komunikaci BabelApp, program pro řízení robotů Checkbot a celá řada systémů a mobilních aplikací na míru, například aplikace ČHMÚ. Kompletní přehled našich aktivit najdete na webu OKsystem.cz nebo ve výroční zprávě.
česká
softwarová společnost
s mezinárodní působností
34
let na trhu
780 mil. Kč
roční obrat
4 pobočky
Praha • Brno • Ostrava
New York
450+
zaměstnanců
Málokdo má tolik zkušeností na českém trhu s počítáním mezd a českou legislativou jako my.
Začalo to po roce 1990 informačními systémy pro úřady práce. Následoval program OKmzdy pro zpracování mzdové agendy. Pro svoji jednoduchost, stabilitu, efektivitu a příznivou cenu má stále několik set věrných a spokojených zákazníků, od osob samostatně výdělečně činných, přes malé a střední zaměstnavatele až po účetní agentury.
V roce 2008 jsme uvedli na trh systém OKbase, protože bylo potřeba podstatně rozšířit funkce a dát nástroj do ruky i zaměstnancům. Vycházel z programu, který jsme už v OKsystemu několik let sami používali pro evidenci a plánování docházky. Za 15 let provozu a implementace v různých typech společností jsme funkce, technické zázemí i vzhled mnohokrát proměnili. Troufáme si tvrdit, že OKbase je a bude svým rozsahem funkcí a kvalitou služeb špičkou na trhu podobných řešení.
Založení OKsystemu
Program OKmzdy
Stěhování firmy do vlastní budovy v Praze na Pankráci
Vývoj systému na evidenci docházky a zaměstnanců pro vlastní použití
Zakládáme novou pobočku v Brně
OKbase uvedení na trh: moduly Docházka a Personalistika
Rozšíření OKbase o modul Stravování
Rozšíření OKbase o modul Mzdy a platy a Mobilní samoobsluhu
Na přání klientů začínáme se mzdovým outsourcingem
Úpravy plynoucí ze Zákona o státní službě
První OKbase Day pro naše zákazníky
Evidence souhlasů dle GDPR
Otevření pobočky v Ostravě
Slavíme 30 let firmy a 200 000 uživatelů OKbase
Mobilní aplikace Docházkový terminál
Nové nástroje v docházce: Burza směn a Kapacitní plánování
Aplikace pro evidenci COVID-19 testování zaměstnanců
Paperless daně a ELDP
Mobilní aplikace Směny OKbase
OKbase Intranet
Digitální podepisování
Aktuálně se o rozvoj systému a poskytování služeb technické podpory stará více než 100 specialistů na pobočkách v Praze, Brně a Ostravě. Společnost OKsystem může navíc využít potenciál všech 400 zaměstnanců.
100+
specialistů k vašim službám
Vývoj
UX/UI
Implementace
Hotline
Obchod
Marketing
Řízení celého produktu má na starosti Vojtěch Klimeš, který už 15 let technicky a obsahově rozvíjí „bejzku“ pro personalisty a mzdové účetní tak, aby byla vždy o krok před ostatními. Jeho vývojové týmy si pohrávají s umělou inteligencí a už ji úspěšně zapojili do prvních procesů (například v plánování směn).
„Nejvíc paperless dokument je ten, který vůbec nevznikne.“
Vojtěch Klimeš
ředitel OKbase, OKsystem a.s.
„S OKbase posunete své HR dopředu, ať s jednotlivými moduly nebo s uceleným řešením zahrnujícím i další integrované aplikace pro zálohy mezd, digitální podpisy, vzdělávání, přístupové systémy a další. Budete mít vše na jednom místě a snadno se zvládnete postarat o personální řízení stovky zaměstnanců v jedné lokalitě i o několik tisícovek lidí po celé republice,“ vysvětluje Vojtěch Klimeš.
„Podpoříme vaše HR procesy a plány být více paperless, nebudete už sami řešit legislativu nebo správnost zpracování mezd. Při rozsáhlosti funkcí OKbase zachováváme příjemné uživatelské prostředí pro HR, vedoucí i zaměstnance, kteří mohou v různých rolích používat systém na počítači i mobilu odkudkoliv a šetřit si vzájemně čas. Směny naplánujete efektivně podle kapacit a s pomocí AI na jedno kliknutí. Zaměstnancům nabídnete mobilní aplikaci s burzou směn a usnadníte tím vedoucím komplikovanou operativu. Zkrátka budete HR budoucnosti,“ uzavírá Vojta.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.