OKbase Intranet je pro vás snadný na obsluhu a přímo propojený s OKbase, takže vám ubyde práce se synchronizací dat. A můžete mu dát vlastní firemní jméno.
OKbase Intranet je propojený s daty v OKbase. Osobní údaje o zaměstnancích, nástupy, výstupy, seznam zaměstnanců atp. si aktualizuje sám. Je dostupný přes webové rozhraní a nabízí tyto funkce:
Vyvinuli jsme uživatelsky přívětivý a elegantní systém, aby se v něm pracovalo co nejpříjemněji vám i zaměstnancům. Zobrazíte ho kdykoli a kdekoli ve webovém prohlížeči svého chytrého mobilu, na tabletu i v počítači. Zaměstnanci si nemusí instalovat žádnou aplikaci. Přednosti OKbase Intranetu:
Publikujte článek třeba hned. Nečekejte na programátora, agenturu nebo markeťáka, až budou mít čas. Vydat nový článek nebo aktualizovat obsah na intranetu zvládnete sami a zabere vám to jen chvilku.
Vkládání a úprav obsahu se rozhodně obávat nemusíte. Administrace je jednoduchá. Probíhá po přihlášení v internetovém prohlížeči bez nutnosti jakékoliv instalace či znalosti programování a SQL. Články a příspěvky vytváříte pomocí webového formuláře, který automaticky hlídá povinná pole a v případě potřeby vám u nich zobrazuje nápovědu.
Každá kategorie má historii vytvořených dat, které lze kliknutím deaktivovat a při potřebě je znovu aktivovat. Jednou vytvořený článek jde tedy recyklovat.
Vyplňte poptávkový formulář nebo si domluvte představení intranetu naživo.
Kontakt pro více informací a objednávky:
Obchodní oddělení OKbase, tel. +420 236 072 323, e-mail: okbase@oksystem.cz.
Sekce s novinkami tvoří základ intranetu. Můžete zde publikovat informativní články pro zaměstnance, třídit je do několika základních skupin a přidělovat jim štítky (tzv. tagy) pro snadnější vyhledávání příbuzných témat. Novinky se řadí chronologicky od nejnovějších, čtenáři na ně mohou reagovat komentářem a dávat jim „srdíčka“, popřípadě si je uložit na pozdější přečtení. Je možné nastavit si zaslání upozornění na firemní e‑mail, pokud vyjde nový článek.
Článek můžete zviditelnit na hlavní straně přímo v úvodním banneru tak, že přidáte jeden či více obrázkových bannerů do slideru. Proklik z obrázku může vést na libovolný odkaz – článek, kalendář apod.
Mějte veškeré služební kontakty zaměstnanců prakticky na jednom místě. U všech osobních údajů je možné využít plnou synchronizaci dat se systémem OKbase.
Abecední seznam zaměstnanců zahrnuje údaje typu: fotografie, kontakt, pracovní pozice a týmové zařazení, poslední záznam z docházky (např. příchod do práce, práce z domova, dovolená, přestávka, lékař) atd. V seznamu je možné vyhledávat dle jména či dalších dat a zobrazit si jak kontaktní informace, tak informace o pozici, datu nástupu, nadřízené/m, o lidech ve stejném oddělení či poslední záznam z docházky.
V případě napojení OKbase Intranetu na data z přístupového systému (jedná se o samostatnou službu, která není zahrnuta v základní ceně) můžete vidět i přesnější informace o tom, kde se v rámci budovy zaměstnanec aktuálně nachází.
Snadný a intuitivní způsob spravování a sdílení firemních materiálů a příruček. Umístěte sem materiály, dokumenty, odkazy a články, které jsou potřebné pro každého nového i stávajícího zaměstnance. Patří sem například seznam benefitů, organizační struktura, interní směrnice, šablony a návody.
Zaměstnanci, kteří jsou ve firmě méně než půl roku, mají v horní části úvodní stránky OKbase Intranetu speciální informační pole. Když si toto "uvítací okénko" rozkliknou, zobrazí se jim kromě uvítacího textu i užitečné odkazy, které jim usnadní orientaci a adaptaci ve firmě.
Akce a události, na které chcete své zaměstnance upozornit, vložte do kalendáře. Dělí se na interní a externí akce, přičemž každá akce má svou podstránku, kam můžete uvést doplňující informace. Výpis nejbližších akcí se zobrazuje na úvodní stránce intranetu. Každou akci je možné si snadno přidat jedním kliknutím do firemního kalendáře.
Kam s fotkami, které chcete sdílet se všemi zaměstnanci? Už žádné posílání odkazů na sdílený disk. Přímo na OKbase Intranetu můžete ve fotogalerii pro každou akci vytvořit vlastní album s možností přidání úvodního textu. Prohlížení je příjemné, stejně tak jako možnost všechny fotografie z alba stáhnout jako zip.
Máte k dispozici plán budovy s rozdělením na jednotlivé kanceláře a pracoviště a současně evidujete u zaměstnanců jejich pracoviště? Pak je možné tento plán integrovat do OKbase Intranetu. Cena integrace bude stanovena individuálně.
Funkce vám pomůže lépe zastihnout toho, koho potřebujete. Nastavíte-li si tohoto „hlídače“, zašle vám OKbase Intranet e‑mailem upozornění například v momentě, kdy vámi vybraný kolega zahájí práci z domova. Pokud byste potřebovali přesnější monitoring provázaný s informacemi z přístupového systému, umíme jej dodat nad rámec základní implementace.
Fórum slouží k volnému vkládání příspěvků zaměstnanců. Pod jednotlivé příspěvky mohou ostatní zaměstnanci vkládat komentáře. Že je ve fóru nový příspěvek, který ještě nečetli, zjistí podle červené tečky v záhlaví fóra. Naši kolegové využívají fórum pro hledání parťáků na sportovní a volnočasové akce, nabídku domácí tvorby, nahlášení ztrát a nálezů nebo třeba, aby udali na poslední chvíli lístky do divadla, které by jinak propadly.
Pokud vám nevyhovuje název OKbase Intranet, přejmenujeme ho, jak si zvolíte a upravíme barvu v záhlaví podle vašeho firemního brandu.
Službu nabízíme v rozsahu uvedených funkcí. Funkce neustále sami vylepšujeme a přidáváme.
Nabízíme propojení OKbase Intranetu na data z vašeho přístupového systému. Výhody jsou následující:
• V adresáři kontaktů se doplňuje informace, kde zaměstnanec aktuálně je (jakým přístupovým bodem prošel naposledy). • Funguje zpřesněný monitoring (nastavení e‑mailové notifikace při průchodu konkrétního přístupového bodu vybraným zaměstnancem).
Další služba zpoplatněná nad rámec základní implementace je napojení plánků budovy. Cena se bude odvíjet od složitosti integrace.
Lze také nabídnout školení dalších uživatelů nebo později rozšířenou podporu Hotline.
OKbase Intranet nabízíme pouze jako službu (SaaS). I zde platí heslo: „Vy užíváte, my se staráme!“ Neboli my zajišťujeme nasazování nových verzí, správu serverů a systémového prostředí. Vy se o provoz systému vůbec starat nemusíte.
Měsíční poplatek pro zákazníky OKbase začíná na 5 000 Kč bez DPH dle velikosti zákazníka. Cena zahrnuje komplexní službu včetně základní implementace, licencí, nasazování nových verzí a technické podpory.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.