Docházka

Vše budete mít v souladu s legislativou i vašimi provozními potřebami.

Průběžný přehled o pracovní době zaměstnanců, automatická kontrola chyb a možnost jejich opravy.

Evidence

Sbírejte docházková data a typy přerušení z terminálů a čteček nebo je nechte generovat automaticky pro vybrané skupiny zaměstnanců či jednotlivce.

  • Sbírání záznamů z terminálů/čteček
  • Volitelné typy přerušení
  • Automatické generování docházky
  • Virtuální terminál (webová samoobsluha)
  • Docházkové terminály (identifikační karty)
  • Evidence odpracované doby na projektu/zakázce

Plánování a schvalování

  • Dovolené
  • Pohotovosti
  • Směn
  • Přesčasů
Elektronická žádanka o dovolenou

Plánování nepřítomnosti

Zaměstnanci i vedoucí mají vždy přehled o aktuálním zůstatku dovolené. Schválená dovolená se automaticky promítne do evidence docházky, případně i do kalendáře MS Outlook.

Elektronické žádosti o:

  • Dovolenou
  • Home-office
  • Sick day
  • Libovolné další docházkové přerušení
Plánování směn

Plánování směn

Efektivní plánování směn zaměstnanců a operativní možnost jejich přesouvání a výměn. Aktuální plán směn je k dispozici zaměstnanci i vedoucímu. O všech změnách je zaměstnanec informován v dostatečném předstihu.

Vhodné pro

  • Vícesměnné provozy
  • Pevnou i pružnou pracovní dobu
  • Rovnoměrné i nerovnoměrné rozvržení směn

Kontrola zákonných požadavků a limitů

  • Pracovní doba
  • Doba odpočinku
  • Dovolená

Kontrola obsazenosti směn

Kapacitní plánování, pomocí kterého si stanovíte potřebné rozvržení směn a systém vám nabídne nejvhodnější kombinace obsazení.

Automatické obsazení směn na jedno kliknutí

Burza směn v počítači i na mobilu – mobilní aplikace pro chytré telefony, uživatelsky jednoduchá a s notifikacemi

Predikce mzdových nákladů na směnu

Kapacitní plánování

Video Kapacitní plánování

Burza směn

Video Burza směn

Evidence práce na projektech

Vhodné pro společnosti s projektovým/zakázkovým řízením. Systém umožňuje rozdělit odpracovanou dobu podle projektů nebo zakázek. Jde tak jednoduše přiřadit reálné náklady včetně příplatku k jednotlivým položkám.

Evidence docházky

Docházka v mobilu

Evidujte docházku zaměstnanců v místech, kde není možné instalovat klasický docházkový terminál (stavba, služební cesta apod.). Docházka může být zaznamenána včetně GPS lokace. V menších pobočkách nebo provozovnách využijte pro evidenci docházky NFC samolepku. V kombinaci s klasickými docházkovými terminály tak získáte komplexní docházková data všech vašich zaměstnanců.

Mobilní docházka pro manažera/vedoucí

  • Schválení žádostí
  • Hromadné schválení a uzavření docházky
  • Přítomné osoby
  • Plán směn

Mobilní docházka pro zaměstnance

  • Zadávání docházky
  • Přehled odpracované doby
  • Žádosti (dovolená, home-office, sick day)
  • Přítomné osoby
  • Plán směn

Docházkový controlling

Na každou chybu v docházce upozorní zaměstnance i vedoucího, v reálném čase. Při zásadní chybě není možné docházku uzavřít. Samozřejmostí je hlídání pravidelných přestávek v souladu se zákoníkem práce.

Docházkové terminály

Docházkové terminály

Rychlý a spolehlivý sběr docházkových dat vašich zaměstnanců. Záznam docházky se ukládá do paměti terminálu, data jsou tak chráněna proti výpadku spojení mezi terminálem a serverem. Na terminálu si navíc můžete zkontrolovat svoji docházku a směnový kalendář.

Zaujala vás OKbase?
Chcete se dozvědět více? Napište nám.

Upřesněte nám, co potřebujete vyřešit. Ozveme se vám zpět.






Informace o zpracování osobních údajů.
Položky označené * prosím vyplňte.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.