Vaši zaměstnanci výrazně přispívají k urychlování personálních procesů.
Se samoobsluhou snížíte počet administrativních úkonů, odstraníte zbytečné procesy, zkrátka získáte čas pro strategickou práci. Nástěnka upozorňuje na důležité úkoly a události.
I mimo kancelář jste stále ve spojení.
OKbase je přístupná přes webové rozhraní a je plně responsivní. Zobrazení se intuitivně přizpůsobuje mobilním telefonům, tabletům i velkým obrazovkám. Pracovat v OKbase tak můžete odkudkoliv a kdykoliv. Podporujeme nejnovější webové technologie.
Chytré mobily se dávno staly převažujícím komunikačním prostředkem zaměstnanců. Proto jsme navíc vyvinuli samostatné mobilní aplikace, které maximálně usnadňují používání některých funkcí:
OKbase je vysoce zabezpečený a stabilní systém s jednoduchou správou. Můžete využít i funkci integrovaného auditu.
Vše funguje nad jednotnou databází. U uživatelů nemusíte nic instalovat a přihlášení probíhá pomocí SSO.
Jednoduché a rychlé vytváření přehledů a statistik:
Manažerské informace
Rozsáhlý soubor připravených sestav si upravíte podle svých potřeb. Data můžete prezentovat buď formou grafů, nebo interaktivních sestav a pomocí webové samoobsluhy je jednoduše zpřístupnit každému, kdo je právě potřebuje.
Sestavy
Máte k dispozici přes 200 systémových nejpoužívanějších sestav a reportů, které potřebujete pro vaši práci. Sestavy si můžete i částečně parametrizovat.
iReport
Opensource nástroj, který slouží k vytváření grafických sestav nebo složitých výpočtů a dotazů.
Starosti o legislativu a nové předpisy kompletně přebíráme za vás. OKbase vždy splňuje platné legislativní předpisy a prochází pravidelnou aktualizací. Když dojde ke změně zákona, zapracováváme úpravy vždy v dostatečném předstihu tak, aby změny nijak neohrozily chod vaší společnosti.
Pro své zákazníky pravidelně pořádáme semináře o legislativních novinkách (např. daň z příjmu, zaměstnávání cizinců, eNeschopenka a další).
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.