Plně podporuje elektronickou komunikaci mezi vámi a zaměstnancem včetně elektronických Prohlášení k dani a elektronických Žádostí o roční zúčtování.
Systém je pro vás připravený k okamžitému používání, včetně nejčastějších sestav a reportů, které si můžete upravit i dle potřeb vaší společnosti. Hlídá za vás vstupy z docházky a personalistiky. Případné opravy dat do minulosti se automaticky zúčtují v aktuálním období. Veškeré starosti s legislativou přebíráme za vás.
Všechna vstupní data a vypočtené hodnoty jsou uloženy s celou historií. Sestavy lze vytvářet za libovolné období.
Systém podporuje více mzdových účtáren v rámci jedné nebo více organizací, které odvádí daně a pojištění místně příslušným úřadům.
Digitalizujte s námi daňové procesy díky samostatnému modulu Dokumenty mzdové účtárny.
Dokumenty zaměstnance jsou v OKbase bezpečně uložené a vy s nimi dále pracujete převážně elektronicky (např. osobní doklady, další průkazy a přijatá potvrzení).
Nechcete, nebo nemůžete mzdy pro své zaměstnance zpracovávat vlastními silami? Pomůžeme vám.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.