1. prosince 2020
Generální ředitel a místopředseda představenstva OKsystem, a.s., Vítězslav Ciml, byl hlavním hostem listopadového vydání Retail News. V interview mluvil především o elektronizaci denní agendy u retailových zákazníků, kteří jsou mimořádně nároční na funkcionality personálně – mzdového systému. „Systém musí být moderní, mobilní, snadno ovladatelný. Dodavatel musí navíc funkcionality neustále rozvíjet. Důležité však není jen to, jak takový systém vypadá, ale i jaké doprovodné služby dodavatel nabízí. Rozhoduje i kvalita konzultantů“, říká v rozhovoru Ciml. Jak je kvalitní systém pro retailové klienty důležitý, ukázala i mimo jiné tzv. koronakrize, která právě na segment retailu vyvinula nebývalý tlak. OKsystem, a.s. si jako dodavatele personálně-mzdového systému vybrala již řada významných retailových zákazníků na středoevropském trhu.
Rozhovor s Vítězslavem Cimlem si můžete přečíst zde:
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.